2018 рік – Рік охорони культурної спадщини

2018 рік – Рік німецької мови

среда, 19 ноября 2014 г.

ТВОРЧА ЗУСТРІЧ З ЦИКЛУ "КУЛЬТУРА НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ"

19 листопада  2014 року у нашій бібліотеці відбулася творча зустріч з  дуже цікавою людиною   - Петром Орловим-  сучасним кримським письменником.     Пише  українською, російською, турецькою та  кримськотатарською мовами Почав захоплюватися турецькою класичною поезією, писати вірші турецькою мовою, видавати свої книги в Туреччині.  « Коли читачі дивуються, як я можу писати і російською, і українською, і турецькою мовами, і звуть мене поліглотом, я відповідаю завжди, що поліглот – це той, хто знає іноземні мови, а я пишу своїми рідними. Це мої рідні мови. Мова моєї родини – російська. Мова мого села – кримськотатарска (і турецька, можна так сказати). А мова моєї країни – українська. Отже я і пишу і видаюсь цими мовами.»  Петро Орлов пише про почуття, відношення людей один до одного, передає своє  бачення законів всесвіту через філософське світосприйняття. Він презентував свої збірки віршів «Злива щастя», «Глазами души», «Духовный отец» та інші У ході зустрічі  з учасниками клубу  була проведена цікава і захоплююча бесіда. Письменник розповів про своє творче життя та  свою суспільну діяльність. Під кінець зустрічі презентував свої книги, влаштував автограф-сесію. Зустріч всім сподобалася.

  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.744693998943351.1073741831.423129874433100&type=3   










Комментариев нет:

Отправить комментарий