У рамках циклу історичних уроків до Дня скорботи і пам’яті жертв депортації кримських татар з території Криму у бібліотеці імені Василя Яна було проведено урок пам’яті «Депортація кримських татар : вузлики пам’яті
в стрічці часу». Діти уважно слухали лекцію, присвячену Дню скорботи і пам’яті жертв депортації кримських татар з
території Криму. З великою гордістю переглянули переможний виступ
Джамали.Вшанували пам' ять загиблих хвилиною мовчання. Діти дійшли висновку, що депортація
кримських татар із їхньої Батьківщини розпочалася відразу після приєднання
півострова до Російської імперії й відтоді здійснювалася в різних формах
протягом тривалого часу, аж до повного виселення корінного населення. Ця сумна
практика відроджується нині, коли визнаного лідера кримських татар – Мустафу
Джемілєва – не пускають в Крим. Учні наводили аргументи, що можна вважати депортацію геноцидом
кримськотатарського народу, зауважили, що населення півострова завжди
пов’язувало зростання свого добробуту в єднанні з Україною. 2018 рік – Рік охорони культурної спадщини
2018 рік – Рік німецької мови
среда, 18 мая 2016 г.
Урок пам’яті «Депортація кримських татар : вузлики пам’яті в стрічці часу» (У рамках циклу історичних уроків до Дня скорботи і пам’яті жертв депортації кримських татар з території Криму)
У рамках циклу історичних уроків до Дня скорботи і пам’яті жертв депортації кримських татар з території Криму у бібліотеці імені Василя Яна було проведено урок пам’яті «Депортація кримських татар : вузлики пам’яті
в стрічці часу». Діти уважно слухали лекцію, присвячену Дню скорботи і пам’яті жертв депортації кримських татар з
території Криму. З великою гордістю переглянули переможний виступ
Джамали.Вшанували пам' ять загиблих хвилиною мовчання. Діти дійшли висновку, що депортація
кримських татар із їхньої Батьківщини розпочалася відразу після приєднання
півострова до Російської імперії й відтоді здійснювалася в різних формах
протягом тривалого часу, аж до повного виселення корінного населення. Ця сумна
практика відроджується нині, коли визнаного лідера кримських татар – Мустафу
Джемілєва – не пускають в Крим. Учні наводили аргументи, що можна вважати депортацію геноцидом
кримськотатарського народу, зауважили, що населення півострова завжди
пов’язувало зростання свого добробуту в єднанні з Україною.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий